מוצרי פרסום מודפסים בעולם דיגיטלי

רבים ממהרים להספיד את הפרינט, אבל לפני שאתה מתפתה לקפוץ על עגלת הספד ההדפס, כדאי שתקרא את השורות הבאות – במיוחד אם אתה בעל עסק קטן או בינוני.

הפרינט משמש אותנו למגוון רחב של שימושי פנאי, שימושים מקצועיים, בידוריים, לימודיים ועוד. בכל הנוגע לתחום הפרטי, כשאתה רוצה להביא מתנה לחנוכת בית, הפרינט מאפשר לך לעצב ברכות לבית חדש למשל.

אם אתה בעל עסק קטן או בינוני ודאי שמעת לא מעט הספדים מרגשים ונוגים בנוגע לפרסום המודפס. Print is dead my friend, אבל האם זה באמת נכון? המציאות מראה שהשמועות על מותו של הדפוס היו מוקדמות מדי.

אין ספק שאמצעים כמו שליחת מיילים, אתרי אינטרנט, קידום במנועי חיפוש, רשתות חברתיות ואפליקציות ייעודיות הם חלק אינטגרלי מאסטרטגיית שיווק ופרסום גדולה. עם זאת, שימוש באמצעים מסורתיים לא רק מומלץ, אלא במקרים מסוימים אף חובה לעסקים שרוצים לצמוח.

 

ילדי המילניום מעדיפים מסכים?

זה אולי ישמע לכם מוזר אבל ילדים שנולדו בשנות האלפיים מעדיפים לקרוא תוכן מודפס. בבדיקה שביצעה Sappi נמצא כי 92% מילידי שנות האלפיים שנשאלו איך הם מעדיפים לקרוא תכנים, בפלטפורמה דיגיטלית או תוכן מודפס, ענו כי הם מעדיפים את הפלטפורמה המסורתית.

זאת ועוד, ילדי המילניום דיווחו כי קריאת תוכן מודפס לא גורמת להם לכאבי ראש, מעייפת פחות את העיניים ומשאירה אותם ערניים. אז באופן כללי ניתן לומר שהפרינט אולי זז קצת הצידה לטובת הדיגיטל, אבל אם אתה בעל עסק קטן או בינוני, מומלץ שלא תמהר להצטרף כל כך מהר למספידים.

 

המגע היוקרתי של הנייר עוד לא עבר

על unboxing שמעתם? רעיונות ליום הולדת לגבר שכוללות אריזת גאדג'ט שניתן לפתוח, תהווה חוויה מושלמת בפני עצמה. unboxing זו אחת משלושת קטגוריות הסרטונים הנצפים ביותר ביוטיוב. חברת Apple היא אולי הדוגמא המובהקת להבנה של שילוב בין פרינט לדיגיטל. החוויה של רכישת מוצר דיגיטלי, עטוף בעטיפה מעוצבת עם לוגו החברה שמשדר את המסר השיווקי אותו החברה רוצה לאמץ לעצמה, זו אחת החוויות המושכות (יש שיגידו ממכרות) בעולם הצרכנות.

 

בחר את קהל היעד שלך

יש לך עסק קטן שמספק שירותים מקומיים כמו פיצרייה, שירותי עריכת דין, אינסטלציה, גינון או פיזיותרפיה? במצב כזה המיקוד הפרסומי שלך צריך להיות לוקאלי ולאו דווקא גלובלי. הדפסת תמונות על מוצרים, הדפסת כרטיסי ביקור, פרוספקטים מעוצבים או אפילו פלייר יכולים לעשות את העבודה ולהביא להמרה גבוהה, לעיתים גבוהה יותר מקידום במנועי חיפוש וברשתות חברתיות. 

אין ספק שהימצאות ברשתות החברתיות ומיקום גבוה במנועי החיפוש באינטרנט הם חשובים, אולי אפילו קריטיים לצמיחה וגדילה של כל עסק. עם זאת, מוצרי פרסום מודפסים, במקרים מסוימים, לא נופלים ברמת החשיבות שלהם ואף עולים על הפרסום הדיגיטלי.

 

היחס האישי הוא מעל לכל

תחשבו על שני הזמנות לחתונה שאתם מקבלים לאותו תאריך. הזמנה אחת נשלחה אליכם בוואטסאפ ואת השנייה הביאו לכם בתוך מעטפה מושקעת ומעוצבת עד אליכם. אם נוציא רגע מהמשוואה בני משפחה (שלא תמיד משקיעים, ולא בצדק) אז סביר שתשקיעו את הזמן, המאמץ והכסף שלכם במי שהשקיע את הזמן, המאמץ והכסף שלו בכם. 

בבדיקה שביצע כתב העת Forbes article נמצא שבשנת – 2017 מסרו 85% מהצרכנים שנשאלו כי הם כלל אינם פותחים מיילים גנארים ללא התייחסות אישית אליהם. יחס אישי הוא הרבה יותר ממיילים עם שמות מתחלפים, פתרון שהולך ונשחק גם הוא ומוצא את דרכו הבטוחה את דואר הזבל. בסופו של דבר אין דבר אישי יותר מתיבת הדואר הפיזית, זו שמחוץ לביתו של הלקוח שלכם. אם אתם רוצים לנצח את הספאם אתם צריכים להילחם במספר חזיתות במקביל, כשהעוגן עליו תמיד תוכלו להישען הוא המגע הפיזי עם הלקוח דרך תיבת הדואר שלו.

רוצים לפרסם את העסק שלכם? מחפשים מתנות לבת מצווה או מתנות לאורחים לאירוע שלכם? חברה מקצועית למתנות מעוצבות תשמח לסייע לכם בכל נושא.